Branding

MarketingChoose from our vast offer training courses. For your better orientation are divided into basic categories

Branding

MARK5
Introduction to social media for managers
MARK8
Content marketing for managers
MARK16
Digital Marketing

Vybrané zákaznické reference

Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně, příspěvková organizace, Iveta R.
Digital Marketing ( MARK16)
"moc děkuji za ukázky a vychytávky z praxe a srozumitelný výklad"
Knihovna Jiřího Mahena v Brně, příspěvková organizace, Vít M.
Digital Marketing ( MARK16)
"Já jsem naprosto spokojený. Děkuji. "
Knihovna Jiřího Mahena v Brně, příspěvková organizace, Ivo M.
Digital Marketing ( MARK16)
"Protože jsem v oboru spíše začátečník s obecnými znalostmi, rád jsem si něco konkrétně a prakticky vyzkoušel. Děkuji lektorovi Černému za předané znalosti a tipy."
Knihovna Jiřího Mahena v Brně, příspěvková organizace, Marie Š.
Digital Marketing ( MARK16)
"Bylo to skvele,jsem moc rada,ze jsem se mohla zucastnit i na dalku. Dozvedela jsem se mnoho noveho a potrebneho. Moc dekuji!"
Knihovna Jiřího Mahena v Brně, příspěvková organizace, Radka L.
Digital Marketing ( MARK16)
"Lektor je naprostým profesionálem v oboru, srozumitelný, systematický, vstřícný. Největší nevýhodou byl příliš široký záběr témat v krátkém čase. I tak jsem se dozvěděla o množství užitečných aktuálních dat a nástrojů, které budu postupně zavádět do praxe. Děkuji."
Knihovna Jiřího Mahena v Brně, příspěvková organizace, David O.
Digital Marketing ( MARK16)
"Jako laik v dané problematice jsem se na kurz Digitální marketing přihlásil především s cílem rozšířit si obzory a získat užitečné a praktické informace. Má očekávání byla naplněna. Nic mi nechybělo a nic bych neměnil, velmi oceňuji školitele, pana Luboše Černého – skvěle vysvětlující, fundovaný, zábavný. Celý dvoudenní kurz se nesl v dobře organizovaném, příjemném a obohacujícím duchu. Přesně takto to má z mého pohledu vypadat. Děkuji. "
Knihovna Jiřího Mahena v Brně, příspěvková organizace, Alice K.
Digital Marketing ( MARK16)
"Školení plné prakticky použitelných tipů a informací. Myslím, že d 16 hodin, bylo vtěsnáno maximální množství informací, jaké lze v daném čase předat. Vše vysvětleno na praktických příkladech s možností řešit vlastní situace. Vřele doporučuji"
Knihovna Jiřího Mahena v Brně, příspěvková organizace, Jiří V.
Digital Marketing ( MARK16)
"Rád bych velice ocenil zázemí, ve kterém se školení konalo, vysokou erudici a zkušenosti školitele (Lubomír Černý) a šíři a rozmanitost témat, která se během školení probírala."
VLTAVA LABE MEDIA a.s., Radka B.
Digital Marketing ( MARK16)
"Školení s panem Hrubým bylo příjemné, přínosné. Měli jsme spoustu prostoru a možností na dotazy, které byly vždy zodpovězeny, dozvěděla jsem se spoustu nových a přínosných informací a ještě k tomu mě celé školení bavilo. "
VLTAVA LABE MEDIA a.s., Vanda T.
Digital Marketing ( MARK16)
"Školení bylo pro mou pracovní činnost velmi přínosné. Děkuji"
VLTAVA LABE MEDIA a.s., Jana Š.
Digital Marketing ( MARK16)
"se školením jsem byla spokojena, bylo srozumitelné a zajímavé"
VLTAVA LABE MEDIA a.s., Vanda T.
Digital Marketing ( MARK16)
"Celkový dojem je báječný, předčilo mé očekávání, moc děkuji"
EP Energy Trading, a.s., Lucie Ď.
Digital Marketing ( MARK16)
"Líbilo se mi mnoho praktických ukázek."
Mondelez Czech Republic s.r.o., David K.
Digital Marketing ( MARK16)
"Lektor je velmi zkušený, líbí se mi příklady z praxe, aktivně naslouchal a byl schopný pohotově reagovat. Obdivuji energii lektora, udržel celé dva dny lidi zapojené. "
Mondelez Czech Republic s.r.o., Irena C.
Digital Marketing ( MARK16)
"Perfektní školení, plné praktických rad. Je vidět, že školitel má super přehled a reálnou zkušenost s tím, co říká. Navíc moc pěkně prezentuje - přirozeně a zábavně."
Mondelez Czech Republic s.r.o., Alexandra N.
Digital Marketing ( MARK16)
"Školení se mi líbilo, hodně zajímavých postřehů z digital. Líbil se mi i styl lektora - osobitý, humorný. Vidím velký přínos nejen pro firemní, ale i osobní účely. "