Game Development v Unity (UNITY1)

Specialized training, Other

Chtěl jsi už jako malý tvořit hry, ale nikdy jsi nevěděl, jak z této vášně vytvořit hobby či povolání? Rád bys postavil svou dokonalou hru, ale nevíš, kde začít? Tak to jsi na správném místě, protože jsem pro tebe připravil tento obsáhlý kurz tvorby her od A až po Z. Naučíš se se mnou, jak vyrobit Tower Defense hru ve vývojovém prostředí Unity, zvládneš základy programování v C# a získáš cenné informace z herního průmyslu.

Location, current course term



Praha + online (volitelně)
6/19/2024 - 6/21/2024 CZECH
Order
8/14/2024 - 8/16/2024 CZECH
Order
10/9/2024 - 10/11/2024 CZECH
Order
Vlastní Školení na míru (termín, lokalita, obsah, délka)

The course:

Hide detail
  • Úvod do kurzu
    1. Tower defense žánr
    2. Import assetů
    3. Co vše probereme
    4. Rady do začátku
  • Vytvoření scény
    1. Založení nového projektu
    2. Zorientování se uvnitř Unity
    3. Popis základních komponent v Unity
    4. Tvorba podlahy první scény
  • Budování cestičky
    1. Vyrobení cest z modelů
    2. Nastavení skriptu pro cestu nepřátel
    3. Přidání „křoví“
    4. Vytvoření startu a konce levelu
  • Nepřátelé a umělá inteligence
    1. Spawnování nepřátel přes korutinu
    2. Pohyb nepřátel
    3. Následování cesty nepřítelem
    4. Smrt nepřítele
  • Věž s kuší
    1. Vytvoření modelu kuše
    2. Zprovoznění funkce šípu
    3. Skript pro hledání nepřátel okolo
    4. Míření kuše
  • Střílení z kuše
    1. Střílení šípů z kuše
    2. Zabíjení nepřátel šípy
    3. Efekty šípů
    4. Efekt smrti nepřítele
  • Kamera a uživatelské rozhraní
    1. Komponenta kamery
    2. UI základy
    3. Vytvoření menu pro stavění věží
    4. Označování tlačítka v menu
  • Stavění věží
    1. Založení build manažeru
    2. Propojení stavění s UI
    3. Skript stavěcí dlaždice
    4. Efekt stavění
  • Věž s kanónem
    1. Vytvoříme model podle věže s kuší
    2. Efekt rozbití koule
    3. Animace kanónu
    4. Animace kuše
  • Efekty exploze
    1. Efekt exploze bomby
    2. Zabíjení nepřátel v okruhu bomby
    3. Dědičnost třídy projektil
    4. Přidání kanónu do stavěcího panelu
  • Animace nepřátel
    1. Představení animátoru
    2. Animace nepřítele
    3. Křivky animace
  • Penízky
    1. Držení peněz v PlayerData
    2. UI pro zobrazení peněz
    3. Kupování věží za peníze
    4. Datové skripty k cenám věží
  • Životy hráče
    1. Přidání životů do PlayerData
    2. Každý nepřítel má jinak silný útok
    3. Nastavení UI pro životy
  • Krystalová věž
    1. Nastavení modelu věže
    2. Animace krystalů
    3. Zpomalování nepřátel
    4. Barvení zpomalených nepřátel barvou
  • Zpomalovací efekt
    1. Vytvoření efektu pro zpomalování
    2. Hrátky s částicovým systémem
    3. Přidání krystalové věže do stavěcího menu
  • Životy nepřátel
    1. Definice životů ve skriptu nepřítele
    2. Přidání UI životů nad nepřátele
    3. Ubírání životů od kanónu a kuše
  • Laserová věž
    1. Model věže
    2. Přidání efektu laseru
    3. Funkcionalita střílení
  • Efekt laserové věže
    1. Vytvoření efektu laseru
    2. Spouštění efektu ze skriptu
    3. Přidání věže do stavěcího menu
  • Prohrávání hry
    1. Vytvoření UI pro prohru hry
    2. Detekce životů a spuštění konce hry
    3. Pauzování hry
  • Označování věží
    1. Tvorba selektoru věží
    2. UI uvnitř herního světa pro označování
    3. Vypínání stavících tlačítek při zapnutí
  • Prodávání věží
    1. Přidání tlačítka pro prodávání věže
    2. Smazání současné věže
    3. Vrácení peněz hráči
    4. Efekt prodání věže
  • Vylepšování věží
    1. Přidání tlačítka pro vylepšování
    2. Změna věže za novou
    3. Propojení dat o věžích
    4. Animace tlačítka vylepření
  • Pauzování hry
    1. Tvorba UI pro pauzovací menu
    2. Přidání tlačítka do hry pro vyvolání menu
    3. Pauzování hry
  • Hlavní menu
    1. Nová scéna s hlavním menu
    2. Slow motion efekt
    3. Interpolace objektů ve slowmotion
    4. UI pro start a konec hry
    5. Animace UI
  • Přechody scén
    1. UI pro ztmavení obrazovky
    2. Animace fade out a fade in efektu
    3. Nastavení pro užití ve scénách
  • Vlny nepřátel
    1. Tvorba datových objektů pro nepřátele, vlny nepřátel a manažer vln
    2. Spawnování nepřátel z vln
    3. Míchání spawnujících nepřátel
  • Výběr levelů
    1. Přidání uživatelského rozhraní pro výběr levelů
    2. Animace UI
    3. Vytvoření prokliku
    4. Možnost odemykání levelů
  • Vyhrávání levelů
    1. Logika vyhrávání levelů
    2. Ukládání pokroku ve hře
    3. Level data manager
  • Přidání druhého levelu
    1. Delší cesta nepřátel
    2. Více možností věží
    3. Delší vlny nepřátel
  • Stavění třetího levelu
    1. Změna rozložení cesty
    2. Další levely věží
    3. Více vln nepřátel
  • Přidání zvuků
    1. Muzika
    2. Zvukové efekty
  • Vylepšení vizuálních efektů
    1. Bakování světel
    2. Postprocessing
    3. Bloom efekt, chromatic abberation, vignette, occlusion culling
  • Vydání hry na Android a optimalizace
    1. Připojení telefonu
    2. Nastavení Unity
    3. Build hry
    4. Optimalizace
Assumed knowledge:
Základy v libovolném programovacím jazyku a ideální v C#.
Schedule:
3 days (9:00 AM - 5:00 PM )
Course price:
752.00 € ( 909.92 € incl. 21% VAT)
Language:

Vybrané zákaznické reference

Ing. David Jaroš, David J.
Game Development v Unity ( UNITY1)
"Pro mne to byl intenzivni kurz, dostal jsem jsem maximalni mnozstvi informaci za 16 hodin do zacatku vyvoje her"
JPS Electronic Systems s.r.o., Jaroslav P.
Game Development v Unity ( UNITY1)
"Kurz se mi velmi líbil. Rozhodně doporučuji."